Sposoby płatności
Płatność przed wysyłką "przedpłata"
- Możesz skorzystać z bezpiecznego i automatycznego przekierowania na stronę banku, w którym posiadasz konto. Księgowanie takiej płatności odbywa się w ciągu 15min. więc tak opłacone zamówienie zostanie przekazane do realizacji niemalże natychmiast.
- Możesz dokonać płatności BLIK`iem. Wystarczy wpisać wygenerowany w aplikacji bankowej 6-cyfrowy kod. Księgowanie takiej płatności odbywa się w ciągu 15min. więc tak opłacone zamówienie zostanie przekazane do realizacji niemalże natychmiast.
- Możesz dokonać płatności wykonując przelew tradycyjny, księgowanie takiej płatności może potrwać nawet 24h (do następnego dnia roboczego). Tak opłacone zamówienie zostanie przekazane do realizacji dopiero po odnotowaniu wpłaty. Dane do przelewu: PODKORONKA.PL Piotr Jerzynowski, numer konta: 68102036130000670200163022, tytuł przelewu: numer zamówienia.
Płatność przy odbiorze "za pobraniem"
- u Kuriera - płatność odbywa się bezpośrednio przy odbiorze przesyłki. Uwaga! Nie każda firma kurierska oferuje przyjmowanie płatności kartą, tak więc warto mieć przygotowaną gotówkę.
- w Paczkomacie - płatność odbywa się bezpośrednio przy odbiorze paczki z Paczkomatu. Uwaga! Nie każdy Paczkomat oferuje przyjmowanie płatności kartą lub blikiem, tak więc upewnij się czy wybrany przez Ciebie paczkomat da Ci taką możliwość. Lista paczkomatów wraz z ich szczegółami dostępna jest tutaj.
- w Punkcie Odbioru - płatność odbywa się u pracownika wybranego punktu odbioru przesyłek.