Darmowa dostawa od 100,00 PLN
780120294
biuro@podkoronka.pl
Zapisz na liście zakupowej
Stwórz nową listę zakupową

FAQ

Spis treści: 

1.Rejestracja i składanie zamówień. 
1.1 Czy muszę się rejestrować aby złożyć zamówienie?
1.2 Jakie są zalety rejestracji?
1.3 Czy mogę anulować złożone zamówienie?
1.4 Czy mogę zmienić adres wysyłki na inny niż podany podczas rejestracji?
1.5 Czy mogę zmienić dane osobowe podane podczas rejestracji?

2. Realizacja i wysyłka zamówień.
2.1 Kiedy otrzymam zamówione produkty?
2.2 Czy mogę odebrać zamówienie osobiście?
2.3 W jakie dni realizowane są wysyłki?
2.4 Gdzie mogę sprawdzić stan realizacji zamówienia?

3. Zwroty i reklamacje

3.1 Ile mam czasu na zwrot produktu?
3.2 Jak dokonać zwrotu produktu?
3.3 Ile trwa proces rozpatrywania reklamacji?
3.4 Ile trwa proces rozpatrywania zwrotu i kiedy otrzymam zwrot płatności?
3.5 Co mam zrobić, jeżeli zamówiony towar dotrze do mnie uszkodzony?
3.6 Czy mogę wymienić produkt na inny rozmiar lub całkowicie inny produkt?
4 Płatności 
4.1 Czy mogę otrzymać fakturę Vat?
4.2 W jaki sposób mogę dokonać płatności za zamówienie?
4.3 Na jakie konto mam dokonać płatności za zamówienie?
4.4 Przerwana płatność / błąd podczas płatności, co zrobić?
5. Program lojalnościowy 
5.1 Kto może brać udział w programie lojalnościowym?
5.2 Jak zdobyć punkty w programie lojalnościowym?
5.3 Na co mogę wymienić punkty z programy lojalnościowego?      
   

1 Rejestracja i składanie zamówień. 
1.1 Czy muszę się rejestrować aby złożyć zamówienie? 
Rejestracja nie jest konieczna podczas składania zamówienia. Możesz zamówić jako gość, podając jednorazowo wszystkie wymagane dane do złożenia zamówienia.
1.2 Jakie są zalety rejestracji? 
Będąc zarejestrowanym użytkownikiem, usprawnisz swój proces składania zamówienia, zapisane dane pozwolą szybciej przejść przez proces zakupowy. Ponadto będziesz mógł/mogła zbierać punkty w programie lojalnościowym (więcej info o programie lojalnościowym) które w prosty sposób możesz wymieniać na rabaty.
1.3 Czy mogę anulować złożone zamówienie? 
Tak, jeśli nie dostałeś wiadomości e-mail z potwierdzeniem wysłania zamówienia, możesz jeszcze z niego zrezygnować. Wystarczy wysłać do nas wiadomość mailową, lub zadzwonić pod numer 780120294.
1.4  Czy mogę zmienić adres wysyłki na inny niż podany podczas rejestracji? 
Jeśli jesteś zarejestrowanym użytkownikiem każdorazowo podczas składania zamówienia masz możliwość zmiany adresu do wysyłki. Jeśli chciałbyś/łabyś na stałe zmienić adres na Twoim koncie, możesz to robić klikając „Twoje dane” na dole strony.
1.5 Czy mogę zmienić dane osobowe podane podczas rejestracji? 
Tak, dane osobowe oraz adres można zmienić klikając na dole strony zakładkę „Twoje dane”.

2. Realizacja i wysyłka zamówień. 
2.1 Kiedy otrzymam zamówione produkty? 
Wysyłki realizujemy od poniedziałku do piątku. Zamówienia złożone w tych dniach, opuszczają nasz magazyn w ciągu 24h. Firmy kurierskie zazwyczaj dostarczają je następnego dnia roboczego, w skrajnych przypadkach na drugi dzień roboczy. Zamówienia złożone w piątek po południu, sobotę i niedzielę wysyłane są w poniedziałek. W przypadku wystąpienia komplikacji podczas realizacji zamówienia, klient jest informowany telefonicznie i mailowo o ewentualnych problemach.
2.2 Czy mogę odebrać zamówienie osobiście? 
Tak, zamówienia można odebrać osobiście pod adresem 14-100 Ostróda, ul. Parkowa 17. W przypadku zaznaczenia opcji „odbiór osobisty” podczas składania zamówienia, klient zostanie powiadomiony wiadomością mailową o gotowości zamówienia do odbioru.  
2.3 W jakie dni realizowane są wysyłki? 
Zamówienia wysyłane są od poniedziałku do piątku.
2.4 Gdzie mogę sprawdzić stan realizacji zamówienia? 
Status zamówienia będzie widoczny po kliknięciu zakładki na dole strony „status zamówienia”. Zobaczysz tam wszystkie szczegóły dotyczące zamówienia.

3. Zwroty i reklamacje.   
3.1 Ile mam czasu na zwrot produktu? 
Masz 14 dni na zwrot nowych produktów.  
3.2 Jak dokonać zwrotu produktu? 
Aby dokonać zwrotu produktu poprzez generator zwrotu na stronie sklepu, należy wejść w zakładkę umieszczoną na dole strony „chcę zwrócić produkt”. Następnie wybieramy konkretne zamówienie i produkt. Przechodzimy przez dalsze kroki wybierając dogodne dla siebie rozwiązania. - Zwrotu można dokonać również na własną rękę, wysyłając zwracany produkt wraz z dołączonym protokołem zwrotu i paragonem na adres sklepu Podkoronka.pl 14-100 Ostróda, ul. Parkowa 17.
3.3 Ile trwa proces rozpatrywania reklamacji?
Po odebraniu nieuszkodzonej przesyłki okazuje się, że fabrycznie nowy, nieużywany produkt jest uszkodzony – jest to kwestia odbioru uszkodzonego towaru od klienta i wysłania wolnego od wad, zazwyczaj do 5dni roboczych. Produkt uległ uszkodzeniu podczas użytkowania – czas rozpatrywania reklamacji to 14dni od dnia dostarczenia produktu do sklepu.   
3.4 Ile trwa proces rozpatrywania zwrotu i kiedy otrzymam zwrot płatności? 
Proces rozpatrywania zwrotu nie może trwać dłużej niż 14 dni od momentu dostarczenia zwrotu do sklepu. Jednakże zwroty w naszym sklepie rozpatrywane są na bieżąco, więc klient nie powinien czekać dłużej na decyzję niż 5dni. Zwrot płatności nastąpi tego samego dnia co rozpatrzenie zwrotu.  
3.5 Co mam zrobić, jeżeli zamówiony towar dotrze do mnie uszkodzony? 
Jeśli przesyłka będzie nosiła ewidentne ślady uszkodzenia, prosimy sporządzić protokół szkody wraz z kurierem i odmówić jej przyjęcia, a nas poinformować o zdarzeniu wiadomością mailową lub telefonicznie. W przypadku gdy przesyłka jest nienaruszona, a towar w niej zawarty jest uszkodzony, wymienimy produkt na wolny od wad. W tym celu prosimy o kontakt telefoniczny bądź mailowy. Wymaganym jest, aby produkt był bez śladu użytkowania, w oryginalnym opakowaniu z fabrycznie przymocowanymi metkami.  
3.6 Czy mogę wymienić produkt na inny rozmiar lub całkowicie inny produkt? 
Tak, klikając na dole strony „chcę wymienić produkt”. Wybieramy konkretne zamówienie, następne produkt, który chcemy wymienić. Zamiast zwrotu płatności na konto, wybieramy zwrot płatności na saldo klienta. Środki będzie można wykorzystać na ponowny zakup, odpowiedniego produktu.  

4. Płatności
4.1 Czy mogę otrzymać fakturę Vat? 
Tak, chęć otrzymania faktury możesz zaznaczyć podczas składania zamówienia. Niezbędnym będzie wypełnienie wszystkich danych firmy, potrzebnych do wystawienia faktury Vat.  
4.2 W jaki sposób mogę dokonać płatności za zamówienie? 
Za zamówienie możesz zapłacić wybierając dogodną dla siebie formę. Za pobraniem – płatność odbywa się u kuriera lub w paczkomacie bezpośrednio podczas odbioru przesyłki. Przelew tradycyjny – przelew wykonany ręcznie, bezpośrednio po złożeniu zamówienia. Płatność poprzez wbudowany system szybkiej płatności internetowej – bezpośrednio podczas składania zamówienia.    
4.3 Na jakie konto mam dokonać płatności za zamówienie? 
Jeśli wybrałeś/łaś płatność tradycyjnym przelewem, wykonaj go na dane Piotr Jerzynowski, Ostróda, nr konta: PKO BP 68102036130000670200163022. Na zaksięgowanie wpłaty czekamy 48h od momentu złożenia zamówienia, po upłynięciu tego czasu zamówienie zostaje anulowane. Jeśli z jakiegoś powodu chciałbyś/abyś zmienić formę płatności, możesz to zrobić klikając „Status zamówienia” na dole strony, po czym pod wybraną formą płatności klikamy w „wybierz inną formę płatności”.   
4.4 Przerwana płatność / błąd podczas płatności, co zrobić? 
Jeśli zamówienie zostało już złożone, a podczas płatności wystąpił jakikolwiek problem z jej zrealizowaniem, przejdź do zakładki „Status zamówienia”, będziesz mógł spróbować ponownie dokończyć płatność wybraną formą płatności, lub zmienić ją na inną.  

5. Program lojalnościowy
5.1 Kto może brać udział w programie lojalnościowym?
W programie lojalnościowym mogą brać udział tylko zarejestrowani użytkownicy. Punkty przypisują się automatycznie do konta klienta.    
5.2 Jak zdobyć punkty w programie lojalnościowym?
Punkty w programie lojalnościowym możesz zdobyć: - robiąc zakupy, każde wydane 100zł to 10pkt. - wystawiając opinię, każda opinia to 5pkt. - zapisując się do newslettera otrzymujesz 5pkt.  
5.3 Na co mogę wymienić punkty z programy lojalnościowego? 
Punkty z programu lojalnościowego możesz wymienić na jednorazowe rabaty. Wysokość rabatu uzależniona jest od ilości zebranych punktów. Szczegóły patrz na „informacje o programie lojalnościowym”.
Zaufane Opinie IdoSell
4.91 / 5.00 605 opinii
Zaufane Opinie IdoSell
2024-03-18
Dziękuję za bardzo bardzo szybką dostawę, nawet niespodziewałem się, a już była na drugi dzień.
2024-03-17
Obsługa zamówienia szybka i profesjonalna. Oby tak było również w innych sklepach internetowych.
pixel